lördag 19 april 2008

Om mig, Andreas Jonson

Dagligen får jag kommentarer fyllda med svärord, hot och massa annat skit som jag inte godkänner.
Jag får även många kommentarer där folk skriver på ett hotfullt sätt och vill att jag ska avslöja mig själv genom att bland annat lägga bild på mig och information om mig.
Jag skulle gärna vilja göra det, men som svensk så känner jag inte mig säker, utan hotad.
Tänkte kanske att jag gör det senare med tiden, men nu har jag ångrat det efter att jag läst detta:
"Nya hot mot redaktionsmedlem" .
Så att jag kommer publicera information om mig själv kan ni tyvärr glömma.
Det finns många ultranationalister som blir förbannade på mig och visar sin ilska genom att kommentera. Vad skulle då hända om jag lade information på mig?
Ni kan nog själva tänka ut det. Jag vågar tyvärr inte ta risken, och jag hoppas ni kan förstå mig.

Varma hälsningar, Andreas

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du är grym och uppskattad från oss kurder och av vettiga turkar också det skall du veta! spelar ingen roll vem du är utan det du gör, och det är stort!

Tack Andreas.

Anonym sa...

Jag uppskattar verkligen det du gör nu!

Anonym sa...

du e verkligen uppskattad av oss kurder

Anonym sa...

Ville bara säga att du är en fantastisk bloggare och att se att att det faktiskt finns annat folk som stödjer oss kurder i vår kamp gör mig tårögd, men samtidigt stolt..
Stå på dig och fortsätt som du börjat, du är en förebild för oss alla och ett hopp, som ett ljus som tänds i mörkret.

Anonym sa...

Du är bäst Andreas. Skit i vad folk säger, och nej du är inte tvungen att avslöja vem du är.
Du är väldigt omtyckt av många människor som dagligen läser din blogg. Vi vill bara att du ska uppdatera din blogg lite oftare.=)

We löööööv youuuu!:)

Andreas Jonson sa...

Helin:
Jag har haft mycket att göra senaste tiden så det är darför jag inte kunnat uppdatera bloggen så ofta, men jag gör mitt bästa för att hinna med.

Tack för ert stöd!

Anonym sa...

vill bara säga tack för det du har gjort och hoppas det försätter